Ofte stillede spørgsmål

Vi har samlet en række af de spørgsmål vi jævnlig modtager, så du måske kan finde den information du leder efter.

Vi holder åbent:

Mandag – Torsdag: 07:00 – 15:30
Fredag: 07:00 – 12:00
Lørdag og søndag: Lukket

Hvis du står med en akut skade, er du velkommen til at ringe til os hele døgnet. Vi vil forsøge, om vi kan rådgive dig telefonisk, inden vi sender en montør afsted til dig.

Vi sender fakturaen til dig på e-mail sammen med før- og efter billeder, samt et af montøren udført kvalitetskontrolskema.

Det gør vi desværre ikke pt. Vi modtager kun betaling via bankoverførsel eller i særlige tilfælde kontant betaling med lige penge.

Vi ser helst at du betaler vores fakturaer via bankoverførsel, men har du kun mulighed for at betale med kontanter, tager vi i mod lige penge, inden for det maksimalt tilladte kontantkøbsbeløb.

Vi er forpligtiget til at sortere og håndtere vores emballage og byggeaffald, ligesom vi har udgift til kørsel. Derfor har vi et fast gebyr på vores fakturaer, som hedder miljøomkostninger.

Når du køber fysiske produkter igennem os, indestår vi for evt. reklamation. Det betyder, at vi i tilfælde af reklamationer, er ansvarlige for at reparere eller udskifte produktet uden at det koster dig ekstra.

Har du derimod købt et produkt i et byggemarked, som vi monterer, er det byggemarkedet, der indstår for reklamationen af produktet. Vi er dog stadig ansvarlige for at montering/tilslutning er foretaget fagligt korrekt. Vi må ikke montere produkter, der ikke er godkendt til installationens formål.

Et eksempel kunne være:

Du køber et WC i det lokale byggemarked.
Du ringer til os, og vi monterer og tilslutter WC’et.
Du opdager en fejl på WC’et, eller WC’et går pludselig i stykker inden for kort tid.
Du henvender dig til butikken, hvor du har købt WC’et, da de indestår for produktreklamationen.
Butikken beder dig levere toilettet tilbage, så du kan få det ombyttet til et nyt.
Du ringer til os, og vi afmonterer WC’et.
Du kører i byggemarkedet og ombytter det defekte WC til et nyt.
Du ringer til os, og vi monterer og tilslutter det nye WC.

Byggemarkedet er ikke forpligtiget til at afholde din udgift til afmontering og genmontering af WC’et, og derfor kan det blive dyrt for dig. Havde du i stedet købt WC’et hos os, havde vi ombyttet det uden meromkostning for dig. Det havde været endnu mere bøvlet, hvis WC’et skulle sendes retur til webbutikken.

Læs mere her.

Vi laver ikke varmepumper, og henviser derfor til vores andre dygtige kollegaer.

Vi laver ikke service på gas- og oliekedler. I stedet henviser vi til vores andre dygtige kollegaer.

Du kan se vores priser ved at klikke her.

For tiden er vi kun Poul Timmerman og Mikkel Heramb.